Košík je prázdný
Kotle
Na uhlí a pelety
Tlakový podavač
Na dřevo
Litinové
Ostatní
Palivo

Reklamace/Servis

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců.

 

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

  1. Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).

  2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).

  3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

  4. Výrobek byl poškozen působením živlů.

  5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

  6. Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

 

Postup při reklamaci :

  1. Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem(reklamace@kvalitnikotle.cz).

  2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.

  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

 
 
Prodloužená záruka
Pro zjištění informací o prodlužení záruky se informujte na emailu info@kvalitnikotle.cz,
anebo na tel, čísle: +420 604 491 023.
 
Servis po celé ČR zdarma
Pro zjištění informací o možnosti servisu zdarma a kdekoliv, se informujte na emailu info@kvalitnikotle.cz, anebo na tel, čísle: +420 604 491 023.
 
 

Záruční a pozáruční servis

Poskytujeme záruční a pozáruční servis pro naše kotle.

Záruční i pozáruční opravy řešíme.

1) V našem servisu v Ostravě
2) Zasláním nové součástky. Je nutno nám zaslat vadnou, reklamovanou součást zpět.
3) Provedení opravy u zákazníka(Pokud reklamace bude uznána jako bezdůvodná, hradí kupující náklady spojené s dopravou výrobce(servisní organizace)).
 
 
 

Ceník individuálních prací:

Název  cena bez DPH cena s DPH 21%
Servisní technik 661 Kč/hod 800 Kč/hod

Cestovní náklady

- pickup

Cestovní náklady - pickup Servisní technik 

Cestovní náklady - dodávka s čelem

7 Kč/km
 

7 kč/km 200Kč/hod
 

15 Kč/km

8,5 Kč/Km
 

8,5 Kč/Km 242Kč/hod
 

18,2 Kč/Km

Seřízení kotle (nastavení, prohlídka) 661 Kč/hod 800 Kč/hod

Roční prohlídka-servis(kontrola, seřízení kotle, TČ)

Kontrola kotle (revize)

2480 Kč
 

1240 Kč

3000 Kč
 

1500Kč

Montáž automatického kotle 10000-20000Kč Cena s DPH 15%

Uvedení kotle do provozu po instalaci jinou firmou
5000Kč 6050Kč
   

 

Reklamační / servisní protokol:

Novinky
  • Zboží odesíláme do ČR i SR

 

  • Vážení zákazníci,

    rádi bychom Vás tímto informovali o provozu během vánočních svátků.

     

    Poslední letošní expedice zboží a osobní odběr proběhne v úterý 17. prosince 2024.

    Od středy 18.12.2024 bude zavřeno z důvodu vánočních svátků a navazujících inventur.

    Příjem objednávek z eshopu bez omezení.

    Plný provoz obnovíme v pondělí 6. ledna 2025.

     

    Provozní doba:  

    Pondělí  16.12  8.30 - 16.00 hod  (tel. podpora do 18.00 hod)

    Úterý     17.12 8.30 - 16.00 hod  (tel. podpora do 16.00 hod)

 

  • Naše kotle je možné rovněž použít pro ohřev TUV výdrž zásobníku až 6 týdnu! Ohřev TUV pomocí kotle levnější než elektřinou!


Kontaktujte nás
  • TEL +420 604 491 023
  • TEL +420 734 838 637
  • Objednávky a dotazy PO - PÁ
    od 8:00 do 18:00
    hod
  • E-MAIL info@kvalitnikotle.cz
  • ICQ 604766459
Partnerské weby
  • STROJNIVYBAVENI.CZ
  • FOGO-INDUSTRY.CZ
Anketa

Jakým palivem hodláte vytápět:

Celkem hlasů: 7591840