Košík je prázdný
Kotle
Na uhlí a pelety
Tlakový podavač
Na dřevo
Litinové
Ostatní
Palivo

Péče o zákazníka

Kam směřujeme:
 
 Naší hlavní myšlenkou  je zvýšit vaši konkurenceschopnost, prostřednictvím  námi nabízených  produktů a služeb.
Ulehčit vaši práci protože: "Vaše starost je i naše starost".
Přirozená volba pro zákazníky(profesionály) i laiky v oboru.
Naší snahou je poskytovat , nadstandardní řešení poskytovaných produktů a služeb klientům. Uvádět na trh profesionální nástroje, které využívají špičkové technologie.
 
Inovace v oboru:
 
Snažíme se vám nabízet  novinky v oblasti topenářství , které jsou profesionálními nástroji na celosvětové úrovni.  K těmto produktům se snažíme inovovat veškeré služby,  které vám nabízíme. Chceme vám ulehčit vaše nakupování,  například prostřednictvím tohoto internetového obchodu. Inovace,  jak v produktovém  portfóliu anebo ve  firemních procesech bude, pro nás důležitá,  jako nástroj neustále zlepšování  poskytovaných služeb pro naše zákazníky.
Hodnoty jsou pro nás dány nepsaným  Kodexem etiky, který máme při každém kontaktu s vámi zákazníky na paměti.  4 Základní pilíře našich hodnot tvoří:
Spolehlivost - dodržujeme vše, na čem jsme se domluvili s vámi zákazníky
Poctivost - uvádíme správné informace u našich produktů a služeb. Chováme se poctivě.
Bezpečí - u našich prodávaných produktů a služeb dbáme na bezpečnost budoucích uživatelů. Námi nabízené produkty prošly Evropskou zkušebnou.
Korektnost - chováme se k našim zákazníkům uctivě a podáváme jim přesné informace o dodávkách produktů (či služeb).
 
Péče o zákazníka:
 
Naši zákazníci jsou pro nás ti nejdůležitější. Ke každému zákazníkovi přistupujeme tak, aby nebyl jen prostředek  našeho podnikání, ale cíl našeho podnikání. Při našem podnikání především dbáme těchto pravidel:
 
10 zlatých pravidel péče o zákazníka:
 
1.Na prvním místě je ten, kdo nás živí
2.Zákazník je především člověk
3.Vztah se buduje komunikací
4.Nejspokojenějším zákazníkem je "obskakovaný" zákazník
5.Obraný val proti nájezdu konkurence se buduje z drobných kamínků
6.Služby zákazníkům znamenají více než servisní zákrok
7.K péči o zákazníka patří také přemýšlení za zákazníka
8.Ztráta zákazníka je proces, který začíná ztrátou důvěry
9.Nejlepším prodejcem je nadšený zákazník
10.Investice do péče o zákazníka je investicí s nejvyšší mírou návratnosti
 
 
Novinky
  • Zboží odesíláme do ČR i SR
  • Naše kotle je možné rovněž použít pro ohřev TUV výdrž zásobníku až 6 týdnu! Ohřev TUV pomocí kotle levnější než elektřinou!

  • Vážení zákazníci,

    rádi bychom Vás tímto informovali o provozu během vánočních svátků.

     

    Poslední letošní expedice zboží a osobní odběr proběhne v pondělí 18. prosince 2023.

    Od úterý 19.12.2023 bude zavřeno z důvodu vánočních svátků a navazujících inventur.

    Příjem objednávek z eshopu bez omezení.

    Plný provoz obnovíme ve středu 3. ledna 2023.

     

    Provozní doba:  

    Pondělí  18.12  8.00 - 16.00 hod  (tel. podpora do 18.00 hod)

     

    Od Úterý 19.12 bude Telefonická podpora k dispozici v pracovní dny 9.00 - 15.00 hod.


Kontaktujte nás
  • TEL +420 604 491 023
  • TEL +420 734 838 637
  • Objednávky a dotazy PO - PÁ
    od 8:00 do 18:00
    hod
  • E-MAIL info@kvalitnikotle.cz
  • ICQ 604766459
Partnerské weby
  • STROJNIVYBAVENI.CZ
  • FOGO-INDUSTRY.CZ
Anketa

Jakým palivem hodláte vytápět:

Celkem hlasů: 7029974