Péče o zákazníka
Kam směřujeme:
Naší hlavní myšlenkou je zvýšit vaši konkurenceschopnost, prostřednictvím námi nabízených produktů a služeb.
Ulehčit vaši práci protože: "Vaše starost je i naše starost".
Přirozená volba pro zákazníky(profesionály) i laiky v oboru.
Naší snahou je poskytovat , nadstandardní řešení poskytovaných produktů a služeb klientům. Uvádět na trh profesionální nástroje, které využívají špičkové technologie.
Naší snahou je poskytovat , nadstandardní řešení poskytovaných produktů a služeb klientům. Uvádět na trh profesionální nástroje, které využívají špičkové technologie.
Inovace v oboru:
Snažíme se vám nabízet novinky v oblasti topenářství , které jsou profesionálními nástroji na celosvětové úrovni. K těmto produktům se snažíme inovovat veškeré služby, které vám nabízíme. Chceme vám ulehčit vaše nakupování, například prostřednictvím tohoto internetového obchodu. Inovace, jak v produktovém portfóliu anebo ve firemních procesech bude, pro nás důležitá, jako nástroj neustále zlepšování poskytovaných služeb pro naše zákazníky.
Hodnoty jsou pro nás dány nepsaným Kodexem etiky, který máme při každém kontaktu s vámi zákazníky na paměti. 4 Základní pilíře našich hodnot tvoří:
Spolehlivost - dodržujeme vše, na čem jsme se domluvili s vámi zákazníky
Poctivost - uvádíme správné informace u našich produktů a služeb. Chováme se poctivě.
Bezpečí - u našich prodávaných produktů a služeb dbáme na bezpečnost budoucích uživatelů. Námi nabízené produkty prošly Evropskou zkušebnou.
Korektnost - chováme se k našim zákazníkům uctivě a podáváme jim přesné informace o dodávkách produktů (či služeb).
Péče o zákazníka:
Naši zákazníci jsou pro nás ti nejdůležitější. Ke každému zákazníkovi přistupujeme tak, aby nebyl jen prostředek našeho podnikání, ale cíl našeho podnikání. Při našem podnikání především dbáme těchto pravidel:
10 zlatých pravidel péče o zákazníka:
1.Na prvním místě je ten, kdo nás živí
2.Zákazník je především člověk
3.Vztah se buduje komunikací
4.Nejspokojenějším zákazníkem je "obskakovaný" zákazník
5.Obraný val proti nájezdu konkurence se buduje z drobných kamínků
6.Služby zákazníkům znamenají více než servisní zákrok
7.K péči o zákazníka patří také přemýšlení za zákazníka
8.Ztráta zákazníka je proces, který začíná ztrátou důvěry
9.Nejlepším prodejcem je nadšený zákazník
10.Investice do péče o zákazníka je investicí s nejvyšší mírou návratnosti